Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Πατρικό Μαρίας Κάλλας

Στο χωριό βρίσκεται το πατρικό σπίτι της Μαρίας Καλογεροπούλου-Κάλλας, μίας από τις μεγαλύτερες ντίβες της όπερας που γνώρισε ποτέ ο κόσμος.  



Το πατρικό σπίτι της Μαρίας Καλογεροπούλου - Κάλλας πριν γκρεμιστεί
Προς αποφυγή κάθε παρεξήγησης, είναι χρήσιμο να αναφερθεί ότι η Μαρία Κάλλας δεν γεννήθηκε στο χωριό μας, άλλα στην Αμερική και το σπίτι αυτό ήταν το πατρικό της. Ο πατέρας της διατηρούσε φαρμακείο στη γειτονική κωμόπολη του Μελιγαλά.  Όταν έφυγε το ζεύγος για την Αμερική (1923) η μητέρα της ήταν ήδη έγκυος στη Μαρία.  

Πριν λίγα χρόνια, ανακάλυψα ότι μια από τις ελάχιστες φωτογραφίες που υπάρχουν με το πατρικό της Μαρίας Κάλλας πριν γκρεμιστεί έχει κλαπεί από τη σελίδα μου στο panoramio χωρίς να ερωτηθώ και χρησιμοποιήθηκε χωρίς καν να αναφερθεί το όνομα του φωτογράφου σε σελίδα της espresso.  Σε επανελημμένες προσπάθειες να επικοινωνήσω με την κυρία που υπογράφει το κείμενο Κα ΣΜΑΡΑΓΔΑ ΜΙΧΑΛΙΤΣΙΑΝΟΥ και να την ενημερώσω να αφαιρέσει τη φωτογραφία ή να αναρτήσει το όνομα του φωτογράφου, δεν κατέστη δυνατό παρόλο που προσπαθούσα για αρκετές ημέρες (μέχρι που αγανάκτησα).  Οι δικαιολογίες που μου είπαν ήταν ότι τη μια βρίσκονταν σε απεργία οι δημοσιογράφοι, την άλλη ότι η κυρία αποχώρησε από την ηλεκτρονική εφημερίδα, μια ότι εξ'αιτίας προσωπικού προβλήματος δεν βρισκόταν στη θέση της, μια ότι ήταν σε άδεια κλπ κλπ.  Δεν μπόρεσα να επικοινωνήσω με τον υπεύθυνο ύλης, με τον υπεύθυνο σύνταξης για παρόμοιους λόγους, ενώ έχω στείλει αρκετά e-mails που τους ενημερώνω για το πως έχουν τα πράγματα.
Αρκετά χρόνια μετά βλέπω ότι υπάρχει ακόμα η ανάρτηση, εγώ έχω σταματήσει να χάνω το χρόνο μου με τηλεφωνήματα που πλέον δεν απαντούνται και για να επιβεβαιώσω το γεγονός αρκούμαι στο να αναφέρω την ανάρτηση της ηλεκτρονικής εφημερίδας και την πηγής της φωτογραφίας που κλάπηκε.

Η σελίδα της ηλεκτρονικής εφημερίδας: http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=79&catid=3&artID=1363983

Η πηγή της φωτογραφίας μου που κλάπηκε: http://www.panoramio.com/photo/1812222

Στη σελίδα υπάρχει εμφανής η ένδειξη: "© Παρακράτηση Όλων των Δικαιωμάτων από nickmaverick" ενώ πατώντας στο όνομά μου μπορεί καποιος να επικοινωνήσει μαζί μου με e-mail.